تازہ ترین خبریں
لڑکی کی لڑکی سے شادی کے معاملہ کا ڈراپ سین، عدالت کا اہم فیصلہ

لڑکی کی لڑکی سے شادی کے معاملہ کا ڈراپ سین، عدالت کا اہم فیصلہ

دو لڑکیوں کی شادی کے معاملہ کا ڈراپ سین مبینہ دلہا علی آکاش کا نام ای سی ایل میں شامل۔۔ شناختی کارڈ بھی بلاک۔۔ علی آکاش بدستور روپوش

راولپنڈی کی عدالت نے دو لڑکیوں کی مبینہ شادی اسکینڈل کیس میں دلہا علی آکاش کا نام ای سی ایل میں شامل کرنے اور شناختی کارڈ بلاک کرنے کا حکم دے دیا، دلہن نیہا علی کی استدعا پر اسے دارالامان بھیجنے کا حکم بھی دے دیا۔

لاہور ہائی کورٹ کے راولپنڈی بینچ کے جسٹس چوہدری عبد العزیز نے ٹیکسلا میں دو لڑکیوں کی مبینہ شادی اسکینڈل کیس کی سماعت کی، پولیس نے مبینہ دلہن نیہا علی کو لاہور سے گرفتار کر کے ہائی کورٹ میں پیش کیا تاہم مبینہ دلہا علی آکاش کے تاحال روپوش ہونے کا بتایا،پولیس حکام نے عدالت کو بتایا کہ ہم نے بہت جگہوں پر چھاپے مارے لیکن دلہا نہیں ملا۔

نکاح نامہ، بیان حلفی اور وکالت نامے پر مختلف دستخط پر عدالت نے اظہار برہمی کیا، عدالت نے راولپنڈی دارالامان کی انچارچ کو طلب کرلیا،دلہن نیہا نے والدین کے ساتھ جانے سے انکار کرتے ہوئے کہا کہ میں میٹرک پاس ہوں اور پڑھنا چاہتی ہوں،پائلٹ بننے کا ارادہ ہے۔ عدالت نے کہا کہ آپ کو پڑھایا اور تعلیم دلوائی جائے گی، عدالت نے دلہن نیہا علی کو دارالامان بھیجنے کا حکم دیا۔

یہ بھی پڑھیں

اصل تبدیلی تو سعودی عرب میں آئی ہے،سعودی خاتون نے ایسا کام شروع کر دیا کہ نوجوانوں کی لائنیں لگ  گئیں

اصل تبدیلی تو سعودی عرب میں آئی ہے،سعودی خاتون نے ایسا کام شروع کر دیا کہ نوجوانوں کی لائنیں لگ گئیں

لاہور(میڈیا 92 نیوز رپورٹ) ڈاکٹر ماجد خان سے اصل تبدیلی تو سعودی عرب میں آئی …