fbpx

کترینہ کیف فلموں میں آنے سے پہلے کیا کام کرتی تھیں؟ جانیئے

کترینہ کیف (واضح طور پر،6 جولائی 1983 پیدا ہوئے) ایک انگریزی اداکارہ ہے جو ہندی فلموں میں کام کرتا ہے. [1] ناقدین سے مخلوط جائزہ لینے کے باوجود ان کی اداکاری کے لئے، انہوں نے خود کو بالی ووڈ میں قائم کیا اور بھارت کے اعلی اداکارہ اداکاروں میں سے ایک ہے.

ہانگ کانگ میں پیدا ہوئے، کاف اور اس کا خاندان بہت سے ممالک میں رہتا تھا جب وہ لندن منتقل ہوگئے. اس نے اپنی پہلی ماڈلنگ تفویض ایک نوجوان کے طور پر حاصل کی اور بعد میں ایک فیشن ماڈل کے طور پر کیریئر کی پیروی کی. لندن میں ایک فیشن شو میں، فلم ساز کاضاد گسٹاد کاف نے دیکھا اور اس نے اسے ایک اہم اور تجارتی ناکامی میں بووم (2003) میں ڈال دیا. بھارت میں فلم کرتے ہوئے، کیف نے ماڈلنگ کے کاموں کو موصول کیا اور ایک کامیاب ماڈلنگ کیریئر قائم کی. تاہم، فلم سازی ہندی کے اس غریب کمانڈر کی وجہ سے اس کی وجہ سے ہچکچاتے تھے. تلویزی فلم میں ملنے کے بعد، مالسوری (2004)، کیفی نے بالی ووڈ میں تجارتی کامیابیوں کے ساتھ رومانٹک مزاحیہ مین پیارے کیون کییا کے ساتھ تجارتی کامیابی حاصل کی؟ (2005) اور نمیسی لنڈ (2007). انہوں نے باکس آفس کی ایک سیریز کے سلسلے میں پیروی کی، لیکن ان کی اداکاری، بار بار اہم کردار اور ناروا غلبہ فلموں کے لئے تعصب کے لئے تنقید کی گئی.

دہشت گردانہ ڈرامہ ڈرائیور ڈرائیور ڈرائیور ڈرائیور ڈرامہ (2009) میں کیف کی کارکردگی کو بہتر موصول ہوئی، اس کے بہترین اداکارہ کے نامزد ہونے کے لئے ایک فلمفیئر ایوارڈ حاصل. عابد پریمی غضب کاہن (2009)، راجننی (2010) اور زنندگی نیلیگی دوبارا (2011) کے کرداروں کے بعد، اس نے میرا برادر کی دولھان (2011) میں اپنی کارکردگی کے لۓ اس کا دوسرا فلمفی نامزد کیا. کیف کی سب سے زیادہ گراؤنڈ فلمیں جاسوس رومن ایک ایک تھائی ٹائیگر (2012) اور اس کی 2017 کی ترتیب کے ساتھ آتے ہیں، اور اسکرین رومم دھوم 3 (2013)، سبھی سب سے زیادہ سارے ہندوستانی فلموں میں سب سے زیادہ درجہ بندی ہے.

اداکاری کے علاوہ، کیف اپنی ماں کی خیرات کے ساتھ ملوث ہے اور مرحلے کے شو میں حصہ لیتا ہے. وہ اپنی ذاتی زندگی کے بارے میں حفاظت کی جاتی ہے، جو میڈیا کی جانچ پڑتال کا موضوع ہے.

یہ بھی چیک کریں

رنویر کے اظہار محبت نے دپیکا کو رلا دیا

ممبئی:(شوبز ڈیسک/میڈیا92نیوز) بالی ووڈ اداکار رنویر سنگھ نے اپنی دلہن دپیکا کو ایوارڈ کی تقریب …